onsdag den 2. januar 2013

Så er ferien forbi

Bloggen har vist været lidt på ferie sammen med mig på det sidste, men nu starter jeg altså på uni igen i morgen, og så må jeg også få sparket bloggen lidt igang igen, for der er egentligt nok at fortælle om, men har ikke helt haft tiden.
Vi kom godt ind i det nye år med gode venner i Hobro, og vi har nydt de første dage i det nye år. Vi havde tilmed vores tredje årsdag d. 31. december. 
Da jeg starter igen i morgen, har jeg en lille bøn - for vi er igang med et projekt på studiet, hvortil vi har lavet et lille spørgeskema, som det kunne være rart at få en masse besvarelser på - du er derfor velkommen til både at besvare og dele det. Det tager kun 3-5 minutter.


- Håber alle er kommet godt ind i det nye år!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar