mandag den 19. november 2012

En atypisk morgen, og en masse ting der gør rigtigt ondt

I dag er det mandag, og klokken er ca. halv ni om morgenen. Det har for mig været en meget atypisk mandag morgen. Først og fremmest vågner jeg op, og føler mig frisk (wow!). Jeg har både haft tid til at gå i bad, gå en længere tur med Darwin end jeg plejer, drikke kaffe og gøre mig klar. Så skulle jeg tage bussen ind til uni i dag, for første gang i lang tid (jeg kører med en fra gruppen de fleste dage) - bussen var så forsinket, hvilket stressede mig lidt. Men da jeg så sætter mig ind i bussen, går det op for mig, at jeg er en time for tidligt på den - jeg har simpelthen sat mit ur en time for tidligt! Og helt uden at opdage det... Nå, nu havde jeg stemplet klippekortet og det hele, og jeg var jo også underligt frisk, så skidt med det. 
Så går bussen selvfølgeligt i stå, da vi er ved at nå ind til byen, og jeg må skifte bus (heldigt nok at jeg var tidligt på den i dag, for ellers var jeg sku kommet for sent.) Så, nu sidder jeg her og venter på min gruppe, og så tænkte jeg, at jeg lige ville skrive på bloggen.

Jeg havde nemlig også tænkt, at jeg ville dele en hjemmeside, som jeg har haft "glæde" af hen over weekenden. Nemlig en side med noget så "sjovt" som fail compilations - altså videoer med en helt masse mennesker der kommer til skade. Ikke for sarte sjæle, men en masse gode eksempler på hvad man bestemt ikke skal gøre. Lægger op til et godt grin, og en masse krumme tæer! Der kommer en ny hver måned, og de er mellem 8 og 15 minutter lange, her er den sidste nye. 


Du kan selv finde flere på http://www.twisternederland.com/fail-compilation/ .

- God mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar